Kids

Hoe kiest u het juiste voedsel en thuisbezorging

Favoriete snack: Een kop rijstgranen met een banaan en wat melk/ een ons kaas of yoghurt en een eetlepel yoghurt gemengd met twee magere yoghurtpasta’s.

Yoghurt is een favoriet tussendoortje voor het hele gezin en is ook geschikt voor baby’s van 2 maanden en ouder. Yoghurt is ook een goede bron van calcium.

Voorbereidingstijd: 10-11 uur, mattijd 10-11 uur

warmte in de keuken voor de baby, koffie of thee is warm genoeg; de baby kan al wakker zijn.

Graan dat warm of koud wordt geserveerd is gebruikelijk. In plaats van melk wordt warm water gedronken om er zeker van te zijn dat het verkregen drinkwater warm is.

Spreads om te maken: 1,5 oz agave honingpasta gemengd met 1 theelepel maïzena en uitgesmeerd op een bakplaat

2. 1 eetlepel voedingsgist en 2 eetlepels sultanahoningpasta vermengen met 1 eetlepel maïzena en op een bakplaat verdelen. 3. 1 Medjool dadels, fijngehakt, 1 Medjool amandel, 1/4 theelepel vers geraspte gemberwortel, 1 eetlepel wei en 1 eetlepel vanille-extract uitgesmeerd op elk van 2 crackers; voeg 1/4 kop tot 1 kop pindakaas en 1 eetlepel suiker toe.

3. U kunt ook de volgende hapjes klaarmaken:

1. 1 middelgrote appel doormidden gesneden; geroosterd in de oven tot hij bruin en knapperig is, dan pureren.

2. 1 mango, schil verwijderd

3. 1 Medjool date

4. 1 eetlepel zonnebloempitten

5. 1 kleine zoete aardappel in frietjes gesneden

6. 1 kop babyvoeding wortelen

Er zijn ook enkele geheimen voor de bereiding van deze baby’s die u versteld zullen doen staan.

1. “Mmm” is een goede manier om aan te geven of voedsel zoet of hartig is. Bijvoorbeeld, een voedsel met een dikke consistentie, zoals kaas of melk, zal veel “melk” achterlaten als je het proeft. Bij voedsel met een dunne consistentie, zoals aardappelchips, blijft er niet zo veel melk over.

2. “Wil je meer proteïne?” U kunt een boterham maken of geraspte wortel sticks om eiwit toe te voegen. U zult de hoeveelheid chips moeten verminderen, en in plaats daarvan de hoeveelheid groenten verhogen. Als u meer kip gebruikt, dan moet u ook de hoeveelheid saus en mayonaise verhogen. Je kunt ook tonijn of zalm toevoegen om wat meer eiwitten toe te voegen aan de groenten. Probeer om slechts 200 calorieën per sandwich te gebruiken – een goede maat hamburger is ongeveer 400 calorieën.

3. “Wilt u meer vezels?” U kunt het vezelgehalte verhogen met groenten, peulvruchten en sommige commerciële granen. Een ideaal tussendoortje halverwege de ochtend is een appel of een banaan. Dit geeft je ongeveer 5g vezels, in plaats van de traditionele witte toast die slechts 4g levert.

4. “Aangetrokken”? Dit is een vraag die vaak verkeerd wordt begrepen. Mensen denken dat ze gezond eten terwijl dat niet zo is. Als u bijvoorbeeld een paar noten eet in plaats van een chocoladereep, verhoogt u uw vetopname, verhoogt u uw cholesterolgehalte en vermindert u de vezels die u helpen uw ingewanden schoon te maken.

5. Sommige “caloriearme” snacks zijn het ergst. Dit zijn snacks die zo weinig calorieën bevatten dat het onmogelijk is de calorieën te verdoezelen. Dit zijn gewoonlijk chips, brood en Japanse rijstwafels. Ze hebben wat aandacht gekregen, maar mensen maken de fout om ze te eten terwijl ze een veel gezonder alternatief hadden kunnen eten.

Om te kiezen tussen fast food en thuisbezorgd moet je kiezen voor de gezondere keuze. Hoe duidelijker hoe beter – u zult minder kans hebben om verwerkt voedsel te eten als u weet dat het de gezondere keuze is. duidelijker is beter – thuisbezorgde maaltijden zijn als grote, grote zaken en de bedrijven die deze leveren zullen het grote geld op zak steken. Thuisbezorgde maaltijden zijn een betere waarde, maar deze zijn niet geschikt voor iedereen. Niet alles aan hen is perfect. Ik zal een achtergrondverhaal volgen.

Lees meer:
Eten kind 1 jaar

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *