Algemeen

Hoe te beginnen met uw notitie

Neurofeedback therapie

Experts op dit gebied geloven dat het meest invloedrijke aspect van Neurofeedback de stimulus zelf is. Als iemand u zou ontmoeten, zou hij zelfs kunnen vermoeden dat u een toestand vanTM ervaart.

AdPros

Neurofeedback is een opwindend concept dat een krachtig hulpmiddel kan zijn voor iedereen die zichzelf wil helpen. Mensen met neurofeedback hoeven hun hersenen niet actief te houden. Ze kunnen een paar weken een pauze inlassen om hun hersenen te laten rusten, zodat hun denkprocessen worden gedesorganiseerd en nieuwe mogelijkheden voor waarneming en gedragsvorming mogelijk worden.

Hier is een manier om te beginnen:

  • o Zorg dat je een telefoon hebt waarmee je in de buurt kunt komen, zodat je met een neurofeedback specialist kunt praten.
  • o Bel een neurofeedback specialist op uw telefoon en vraag de therapeut om u binnen te brengen voor hun Neurofeedback sessie.
  • o Ga in een comfortabele stoel zitten en leg uw hoofd aan één of beide kanten ervan. Breng uw kin naar één arm. Pas de houding aan jezelf aan, maar houd je knieën licht gebogen met je voeten plat op de grond.
  • o Houd de druk op de bovenste helft van uw hoofd. Adem diep in uw mond en houd uw adem ten minste drie tellen vast. Laat dan langzaam uw adem los en laat uw gezichtsspieren ontspannen en stil blijven liggen.
  • o Vertel je hersenen dat de verandering langzamer gaat en voel hoe je ogen de informatie verzamelen met hun reactie systeem.
  • o Schoor je visuele cortex, vooral de ogen die de hele dag en vannacht in het centrum van de hersenen staan, is een geweldige manier om je te helpen met emotie. Als je het gisteren hebt gedaan en je kreeg negatieve informatie over je huidige baan, word dan wakker en kijk opnieuw naar het plaatje alsof je een ander resultaat verwacht. Uiteindelijk zal de geest die overtuiging overnemen en opnieuw om dit resultaat vragen. Probeer niet bewust met de geest in discussie te gaan, maar zeg gewoon tegen de hersenen dat ze de ogen naar een ander aspect van het tijdsbeeld moeten verplaatsen. Als je het niet goed deed in de test, geef jezelf dan de tijd, het zal je helpen met je zelfvertrouwen. Als je het wel goed deed, wees dankbaar!
  • o Bel een deskundige neurofeedback specialist, zij moeten weten wat je moet doen en wat je moet doen.
  • o Omdat maar weinig mensen dit niveau van emotioneel drama aankunnen, suggereren studies nu dat het komt omdat we liefde en begrip nodig hebben. De toekomst lijkt alleen maar rooskleurig voor neurofeedback.
  • o Je hebt persoonlijke controle over alles op deze bijzondere manier als een obsessieve Finish One More Time achtervolging.

De Kracht van Keuze

Ga je accepteren dat je meer weet en de oorzaak bent van het niet krijgen van een bepaald resultaat. Dat is niet het resultaat van Neurofeedback. Er is een alternatief, voor je falen in het krijgen van een specifiek resultaat. Het is gemakkelijk om te blijven steken in de schreeuwpartij en niet open te staan voor de verschillende alternatieve verklaringen die je in je gesprek achterwege laat.

Het is belangrijk om je bewust te worden van “whoa” wanneer je gedachten hoort die in je opkomen zoals “ik wil de planeet aarde niet verlaten”… als die gedachten uit een deel van jou komen dat alleen is, waar elke gedachte een ervaring weerspiegelt die zich heeft voorgedaan, als gevolg van het eeuwig focussen op een bepaalde kwestie, zelfs als dit betekent dat je je geliefde of je kind in het geheugen gat hebt achtergelaten en dus geen herinnering hebt dat ze er waren, is dat een motief dat je niet tijdelijk wilt. De tijd zou zo snel voorbij gaan en het zou overweldigend voor je zijn. De relatie eindigt en dit zou een belangrijke gebeurtenis in uw leven kunnen worden.

Lees meer:
Burn out behandeling
ADHD behandeling

 

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *